Retur & Service

Satisfactia dumneavoastra deplina este foarte importanta pentru noi! Pentru ca ne dorim sa avem doar clienti multumiti de produsele si serviciile noastre, oferim posibilitatea ca in termen de 14 zile calendaristice (fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv) sa va returnam banii inapoi pentru produsele comandate (nefolosite si sigilate in cazul produselor intime).

Daca nu sunteti multumit/a cu un produs (nefolosit si sigilat in cazul produselor intime), il puteti returna, solicitandu-ne acest lucru in scris, la adresa noastra fizica, dar de preferat pe adresa de e-mail.

MODEL DE RETRAGERE (cu titlu de exemplu)

Catre: GEMlNl MARKETlNG SRL, Str. Nades 46D, Bucuresti

Va informam prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: __________, comandate la data de __________ si primite la data de __________.

Nume:

Adresa:

Data:

Din motive de igiena, nu putem accepta returul produselor intime al caror ambalaj/sigiliu a fost desfacut (conform OUG 34/2014, ARTICOLUL 16 - Exceptari de la dreptul de retragere: Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator).

Nu sunt acoperite de garantie produsele care sunt: lovite, crapate in urma unui soc mecanic, arse (din cauza folosirii unor baterii de voltaj incorect sau conectate la o sursa de incarcare eronata), dezasamblate, produse din silicon care au fost folosite impreuna cu un lubrifiant pe baza de silicon sau care prezinta parti ruginite (cele care nu sunt subacvatice). De asemenea, garantia nu acopera firele, bateriile, acumulatorii sau alte accesorii care se deterioreaza in urma unei folosiri neadecvate.

Pentru exceptii specifice sau intrebari referitoare la politica noastra de retur, va rugam sa ne contactati.

Pentru a fi siguri de manipularea corespunzatoare a retururilor, va rugam sa ne contactati pentru a va trimite un cod de autorizare, inainte de a trimite coletul catre noi. Toate retururile primite fara acest cod de autorizare, nu vor fi procesate.

Produsele pentru care s-a primit cod de autorizare vor fi curatate, ambalate discret si trimise in atentia noastra (vezi adresa aici), fara valoare, de prefertat printr-un curier (coletele primite cu valoare nu se preiau!). Retururile se efectueaza doar prin intermediul unei firme de curierat / posta.

In pachet trebuie sa adaugati toate accesoriile primite si factura sau o copie a acesteia.

Costurile de transport si manipulare sunt in responsabilitatea cumparatorului.

Toate produsele primite vor fi atent inspectate si se va emite un proces verbal de constatare. Ne angajam sa solutionam toate retururile in maximum 10 zile.

Dacă aveti probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu Laurentiu C., loveislandoffice at yahoo punct com.