Atentie Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. Continuarea navigatiei presupune acceptul folosirii cookie-urilor!
OK

Kegel pentru barbati

06 Iun 2019
de catre

Lipsa tonicitatii perineului poate provoca la barbati probleme cu incontinenta si chiar cu erectia. O intimitate care prezinta disfunctionalitati va avea repercusiuni mai greu de controlat in viata de zi cu zi. Pentru combaterea acestor probleme solutia poate fi reprezentata de exercitiile Kegel.


Inceputurile exercitiilor Kegel

Practica exercitiilor Kegel nu este una noua. Folosita initial de catre taosii din China antica, aceasta practica era una obisnuita si printre yoghinii indusi. Cu toate acestea, aceasta a fost adusa in prim-plan in tarile occidentale in jurul anilor 1940 de catre doctorul Arnold Kegel, de unde si numele actual. Intr-adevar, acest ginecolog american al secolului XX a descoperit aceasta tehnica de contractie si relaxare a muschilor pelvieni cu scopul de a stabiliza diverse tulburari fizice si pentru a imbunatati sexualitatea.

Ce presupun exercitiile Kegel

Exercitiile Kegel presupun lucrul cu muschiul pubococcigian prin contractii si decontractii voluntare. Scopul principal al acestui tip de exercitii este de a consolida in mod semnificativ palatul pelvian, setul de muschi care, la barbati, sunt implicati in mod special in faza de erectie, pentru a mentine fluxul sanguin. Aceasta modalitate de tonifiere aduce beneficii reale in ceea ce priveste placerea sexuala la barbati, dar si la femei. De asemenea, aceasta este o modalitate eficienta pentru a lupta impotriva diverselor boli fizice sau sexuale.

Acesti muschi se extind de la anus la sfincter. Podeaua pelviana este un grup de muschi care ajuta mentinerea organelor interne la locul lor. Ca sa va faceti o imagine clara asupra corpului, in jurul taliei se gaseste un os numit osul pelvian care are centrul gol. Muschii palatului pelvian functioneaza ca un sistem de filetare in acest gol, osul pelvian mentinand toate organele interne si intestinele la locul lor.

Realizate corect, aceste exercitii nu numai ca nu afecteaza in niciun fel sanatatea, dar si ajuta barbatii sa aiba un control mai bun al vezicii pentru ca functia sexuala sa functioneze corect. Acest tip de exercitii poate ajuta barbatii sa reziste mai mult in pat, datorita controlului muschilor pubococcigieni care permit un control mai bun al ejacularii si prelungirea erectiei.

Pentru o perioada lunga de timp, acest tip de exerciti au fost practici secrete, cunoscute doar de unii oameni. Apoi, acestea au devenit din ce in ce mai populare, iar femeile au inceput sa le vada avantajele si sa le practice constant. Curand au aflat si barbatii de avantajele pe care le au asupra lor, asa ca au inceput sa le foloseasca si acestia.

Cum se realizeaza exercitiile Kegel

Pentru barbati, exercitiile Kegel sunt adesea percepute ca una dintre solutiile impotriva ejacularii precoce. De altfel, exercitiul Kegel, atunci cand este practicat in mod regulat, duce la obtinerea unor orgasme non-ejaculatorii. Aceasta tehnica mareste, de asemenea, cantitatea de spermatozoizi eliminata in momentul placerii maxime. Pentru femei, exercitiul Kegel este ideal pentru a fi practicat in timpul si in perioada imediat urmatoare sarcinii. Acesta permite nu numai pregatirea perineului pentru expulzarea copilului, ci si refacerea dupa nastere.

Exercitiul Kegel este simplu de realizat, deci accesibil tuturor. Aceasta consta in alternarea contractarii si relaxarii muschilor pelvieni si mai ales a muschiului pubococcigian. In acest fel, acest exercitiu permite intarirea acestui muschi care se afla la baza reflexului ejaculator (el este muschiul care are sarcina de a pompa sperma) si, astfel, de a controla mai bine momentul juisarii.

Este necesara repetarea exercitiului in mai multe randuri pentru a obtine rezultatele dorite. De altfel, ca orice alt muschi din corp, muschiul pubococcigian nu se tonifiaza decat prin munca repetata. Astfel este vorba despre efectuarea zilnica a unei serii de contractii si decontracii in felul urmator: contractati cateva secunde, apoi relaxati cateva secunde. Si tot asa. Atentie insa, este recomandat sa incepeti prin contractii scurte inainte de a creste in mod progresiv durata, din cauza faptului ca exista riscul sa va raniti sau sa va provocati dureri. La inceput este recomandat sa contractati si sa lasati sa se relaxeze muschiul pubococcigian doar pentru o secunda si sa faceti acest lucru in serii de 50, o singura data de-a lungul unei zile. Este posibil sa intensificati lucrul doar dupa cateva saptamani, cand muschiul este deja antrenat pentru a face fata unor sesiuni mai lungi de contractii si decontractii. Ascultati-va corpul pentru a sti cand sunteti pregatit pentru a face acest lucru!

Avantajele exercitiilor Kegel

Exercitiul Kegel are avantajul de a fi foarte usor de realizat si de a avea efect in orice circumstante. Acasa, la birou, in mijloacele de transport in comun sau chiar in sala de asteptare la doctor puteti practica acest exercitiu fara ca vreo persoana din jur sa remarce acest lucru. Astfel, acesta nu necesita vreo pregatire speciala, nici in materie de timp, nici in materie de materiale.

Fiind 100% natural, exercitiul Kegel nu pune sub sub nicio forma sanatatea in pericol daca este efectuat corect. Din contra, acesta aduce corpului numeroase beneficii. Cunoscut de ani buni in sanul diverselor culturi, exercitiul Kegel este un instrument eficient care poate fi utilizat de barbati pentru combaterea ejacularii precoce.

Pret 969  Lei
Pret 689  Lei
Pret 609  Lei
Pret 229  Lei
Pret 99  Lei

Concluzii

Practica Kegel permite barbatilor, in mod direct sau indirect, sa isi imbunatateasca considerabil calitatea si durata actelor sexuale. Bineinteles, acest exercitiu nu face parte din seria celor considerate magice – efectele practicarii lui pot varia in intensitate in functie de fiecare persoana in parte, iar unii au nevoie de mai mult timp ca altii pentru a observa o imbunatatire in acest sens. In tot acest timp, exercitiul Kegel permite un veritabil lucru cu muschii, deci intr-un timp mai lung sau mai scurt acesta da rezultate.


Pareri si comentarii

Nici o postare găsită

Postare noua

Ultimele articole din blog Ultimele articole din blog