Atentie Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. Continuarea navigatiei presupune acceptul folosirii cookie-urilor!
OK

5 pozitii de yoga pentru imbunatatirea libidoului

10 Mai 2019
de catre


Yoga este uimitoare. Aceasta va poate ajuta sa gasiti echilibrul perfect din punct de vedere fizic, mental si emotional. Prin invataturile transmise de a imbratisa fiecare moment, yoga ne permite sa ne conectam mai bine cu noi insine si cu partenerul nostru atat fizic, cat si sexual. Recunoscuta pentru faptul ca ne tonifica trupurile, reduce nivelul de stres si creste nivelul de energie, yoga poate ajuta si la cresterea libidoului si la imbunatatirea vietii sexuale.


Studiile arata ca exista pozitii de yoga care pot imbunatati mai multe aspect ale functiei sexuale la femei, inclusiv dorinta, excitatia, orgasmul si satisfactia generala. Exista multe pozitii de yoga care ajuta la cresterea circulatiei in regiunea pelviana. Haideti sa le descoperim impreuna:

1. Pozitia „Pisica si vaca”

Asezati-va pe o suprafata neteda cu umerii direct deasupra incheieturilor si pozitionati soldurile peste genunchi. Inspirati si dati-va inapoi (vaca), ridicandu-va pieptul departe de burta si ridicati-va posteriorul ca si cum v-ati indrepta spre cer. Expirati si intoarceti-va (Cat), trageti burta spre coloana, indepartandu-va umerii. Repetati de cinci ori acelasi exercitiu.

Beneficiile acestei pozitii: Ajuta la imbunatatirea muschilor Kegel - acei muschi minunati care se contracta in timpul orgasmului. Muschii Kegel mai puternici produc orgasme mai bine controlate.


*credit photo: doyouyoga.com

2. Pozitia „Unghiului obtuz”

Aduceti talpile impreuna, indoiti genunchii si permiteti-le sa coboare spre podea. Tineti degetele de la picioare cu ambele maini. Inspirati, intindeti-va pe spate. Expirati, asezati-va in pozitie fixa din solduri. Toata sustinerea este in cap si in picioare. Aceasta pozitie se poate obtine si stand asezata pe spate intr-o pozitie inclinata. Stati ridicata timp de 10 respiratii.

Beneficiile acestei pozitii: Unghiul obtuz este excelent pentru libidoul scazut, intinzand coapsele interioare si deschizand soldurile pentru o gama mai larga de miscari. In aceasta pozitie, oamenii se elibereaza de starile de anxietate si tind sa simta o deschidere naturala si un sentiment de intimitate. Totodata, se imbunatateste imediat fluxul sanguin spre zona pelviana, iar atunci cand sangele circula rapid, la fel fac si energia si vitalitatea. Circulatia si fluxul sanguin crescut sunt legate direct de nivelul de excitare.

3. Pozitia „Porumbel”

Aduceti piciorul stang paralel cu partea superioara a covorasului, trageti calcaiul mai aproape de abdomen. Asezati piciorul drept intr-o linie dreapta cu spatele. Coborati incet pana la antebrate, odihniti-va capul pe brate sau direct pe covor. Tineti pozitia timp de 10 respiratii inainte de a va deplasa in alta parte.

Beneficiile acestei pozitii: Porumbelul este excelent pentru eliberarea tensiunii profunde din solduri, punand mintea in modul de detasare totala. Concentrati-va pe respiratie, indepartati gandurile care va apasa si orice apasare. Acest lucru va imbunatateste capacitatea de a crea un sentiment de intimitate sexuala cu partenerul.


4. Pozitia „Vultur”

Inclinati-va spre piciorul stang si indoiti acelasi genunchi. Ridicati piciorul drept, puneti-l peste genunchiul stang, apoi aduceti partea din fata a piciorului drept in jurul abdomenului sau oriunde ajungeti.

Inspirati cu bratele intinse. Trageti bratul stang spre dreapta, impaturiti antebratele la cot, infasurati-le unul cu celalalt, pentru a aduce palmele impreuna. Ridicati coatele spre cer. Tineti pozitia timp de cinci respiratii, apoi eliberati-le.

Beneficiile acestei pozitii: Vulturul este atat de sexy, chiar si in Kama Sutra. Cand eliberezi picioarele, tot sangele intra prin cervix, pregatind zona pentru momente unice. Detinerea pozitiei in sine necesita echilibru si stabilitate, ceea ce este benefic daca sunteti stresata.


5. Pozitia „Pod”

Intindeti-va pe spate, indoiti genunchii si plasati soldurile la distanta de 5 centimetri sub fese. Inaltati soldurile spre cer. Puneti degetele sub copase, intindeti bratele de ambele parti. Tineti timp de 10 respiratii, prin inspirari si expirari profunde.

Beneficiile acestei pozitii: Pozitia pod nu ofera doar o intindere intensa a flexorului soldului, ci ajuta si la tonifierea vaginului, imbunatatind orgasmele. Aceasta pozitie este asemanatoare cu a face exercitiul Kegel, pentru ca lucrati la aceiasi muschi pelvieni.


Acestea sunt doar o parte dintre pozitiile yoga care te pot ajuta sa iti imbunatatesti viata sexuala si sa iti cresti libidoul. Daca nu esti o persoana sportiva, recomandarea noastra este sa incepi sa te antrenezi in pozitii yoga usoare inainte de a trece la pasul urmator pentru a nu iti stresa articulatiile si ligamentele.

Pret 869  Lei
Pret 489  Lei
Pret 189  Lei
Pret 179  Lei


Pareri si comentarii

Nici o postare găsită

Postare noua